Galopperat och nu revy!!

Igår fick Vivre vila, hon är ju under igång sättning:) idag har vi varit i ridhuset igen, kom in en annan ponny, oj oj oj vad spännande det var!! Ha ha xD
Det gick så bra så att rida, red ca 25 min bara:) galopperade en väldans massa varv! Det tyckte hon var kul, och jag med:D men mina ben blev som spaghetti, ha ha. Det känns inte just när jag står upp i galoppen, men när jag ska sakta av!! Hjälp jag orkar bara inte driva och då dör hon med xD bara att träna på helt enkelt!
Sitsen och balansen kändes lite bättre idag, tidigare i veckan var det katastrof!! Tyngden på tårna och kroppen framåt lutad:S men idag sträckte jag upp mig lite! Tänk vad "bara" sex veckor utan ridning kan få en att tappa??!!

Hepp, nu börjar strax akt två i Tibro revyns föreställning!! Det gillas:D

Vivre på väg att åka till ridhuset och galoppa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0