Najjs najjs!

Igår, fredag, var helt underbar!! Red ut med Maria och Vivre skötte sig as bra! Hon har stått och vilat i typ tre veckor nu! Sen tjejkväll hos Elin tillsammans med Linda, Lotta och Mikaela!! Tre rätters blev det:) tog ett par glas vin så sov på soffan;)
Dagen till ära börjades med gott kaffe och film! Sen blev det jobb, flöt på bra! Kom lite för lite gäster för en gångs skull xD och ikväll har jag gått en promenad:)

Hepp sova nu! Ska upp tidigt och försöka rida i halkan! Får se om det går:S pöss och God natt :-)

Bilder från igår;) måste försöka lägga upp bilder oftare från mina dagar;)


Kommentarer
Postat av: Nelly

Hej :) Jag hade inget o göra så sökte lite på google på Vivre osv, osså hittade jag din blogg tror jag :) Om det är Jessica Lindqvist som har denna bloggen ? (:

2012-01-08 @ 11:20:59
URL: http://litenponniii.blogg.se/
Postat av: Camilla Persson- Ta inte med hundarna in på mässan kampanj

Sv. Tack! :D

2012-01-08 @ 17:45:11
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0