Passagen var rätt snygg;)

Omg undrar om det är rekord att en häst frivilligt går i passage ca 75 meter? Ha ha, med andra ord blev det en promenad för Vivre idag!:) tur att jag hade kedjan på xD
Ska bli smått roligt att rida ut på henne i skogen??? Tänkte åka till ridhuset första vändorna!!
Om allt går som det ska, åker jag dit på söndag! Så får hon motionera lite lätt där först:)

Hepp, slappa en liten stund till trir jag! Sen pynta ut rummet, stallet en liten sväng igen och sen jobb 18-04!:D


Kommentarer
Postat av: Nelly

sv: Förstår att hon var pigg ;) Red igång en häst som vart halt o stått i några veckor, han var himla pigg!

Haha jo vi får väll se om jag kan provrida, jag brukar alltid ha oturen att någonting som förhindrar saken händer xd

2012-01-13 @ 15:41:54
URL: http://litenponniii.blogg.se/
Postat av: Camilla- Vintertäcke mm till slau

Mina kan vara med och slå det rekordet!!

2012-01-14 @ 23:23:43
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0