Svårt med sömnen:/

Lite små klurigt att både jag och emma har svårt med sömnen på samma gång? Vi håller ju igång båda två med massa saker!! Man borde ju bli trött då??!! Men icke! När jag jobbat imorgon har jag jobbat åtta dagar i sträck! Och 68.5 timmar typ! Deeeet är rätt mycket?? Hade nog inte klarat det om jag skulle behövt hålla igång hästen! Tur att kaffe finns oxå;)

Asså det är verkligen inte bra att jobba så många stängningar i rad? Upptäckte jag nu xD satan ja har vänt på dygnet totalt!! klockan är liksomp tre??!! Och jag har bara inte lust alls att sova? Visst jag börjar bli rätt trött men känner mig konstig?:/ ska upp tjugo i tio imorgon med, skjutsa syrran till skolan! Och imorgon jobbar jag till halv elva och sen party på lördag? Sena kvällar stil Rolling in alltså! Hoppas ja är så jäkla trött på söndag att jag bara sover då!! Börjar klockan åtta på morgonen på måndag med leverans!!

Ne Jessica dax att somna kanske?? Annars skulle jag nog säkert skriva tre gånger så långt inlägg!!:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0