Tagga tagga:D

Ha ha jag ställde fem olika alarm imorses! Det tog bara en kvart, tjugo min att gå upp då xD laddar för sovmorgon imorgon istället;) meeen kommer säkert vara oförskämt pigg då! Brukar bli så ganska ofta när jag är ledig dagen efter jag festat:O

Stallet är klart och hästarna är ute och mätta! Nu ska jag försöka mig på att reda ut mitt hår.. Hmmm funderar skarpt på att väcka lilla syster som ligger och sussar gott:P
Duscha och göra mig fräsch efter det! Är ju lite små äcklig av mig, ha ha ha!! En fläta i håret för bästa lockarna och Systemet ska få sig en omgång och Ica lika så! Sen är det nog bara att äta middag och börja fixa sig kvar:D

Wohoo prettyy awesome night kommer det bli!:D längtar tills alla kommer^^ jäklarns, måste ju städa klart med!! Lätt glömt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0