Tömkört idag!!

Super bra ledig dag!! Lagat nyttig middag som ja ska ha till jobbet imorgon:) fikat med gulliga Annelie<3 och sen pizza, kaffe och massa tjöt med bästaste emma<3

Åkte upp till ridhuset med Vivre mitt på dagen med! Var mysigt:) tömkörde lite, det gick bra, fast jag är ganska dålig på det xD men ska bli expert!! Tihii sen busade jag och Vivre med, släppte henne lös och sen sprang vi båda runt där och fjantade oss, tur att ingen såg xD Vivre tyckte det var skit kul!! Bockade och svängde med huvudet och undrade vad jag skulle hitta på härnäst! När jag sprang och svängde, tvärnitade och sprang åt andra hållet! Allt med Vivre hack i häl! xD hon är som en stor hund, så himla kul!!:D

Hepp sova nu då kanske?:)

Vivre undrar lite hur lång tid det tar att fixa klart inför tömkörningen? Duktig häst som står still<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0