Sol Och Glädje!

Jahapp!! Skrev precis ett långt fint litet inlägg(?) om dagen och lite grejjer. MEN så råkade datorn tappa internet precis när jag skulle publicera det så då försvann alltihopa!!:( Orka inte skriva om allt igen, lat som jag är xD
 
Har i vilket fall ätit god mat nere vid Örlen med familjen och badat benen! Nu på kvällen har jag varit i stallet och longerat Vivre! Mjuk och fin! Hon fick sig en helfrisering med, det behövdes kan jag säga!! Sadelkammaren och min hylla inne i stallet fick sig ett ordentligt ryck med! Wiieee vad fint det blev;D
 
Imorgon ska jag rida på morgonen innan värmen kommer! Efter det blir det ev kaffe och tjöt med Johanna!:) Blir kanske party på kvällen med, får se! Ska ju till Töreboda festivalen fredag och lördag med;D Får passa på att göra massa nu mina sista semesterdagar! För på måndag blir det jobb igen!:)
 
Hepp kolla på Vänner och äta fil med banan ihop med Tikki nu ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0