Torrrsdaaagggg:D

Inte så mycket flugor och skit ute idag på gärdet, förra veckan höll jag på att bli helt uppäten!:O Gick både bra och dåligt idag, märker själv när jag inte sitter rakt eller slarvar i ridningen. Hennes galopp börjar bli rund och fin nu med.. Och kort!:D Tog ett tag i vatnnebaljorna med diskborsten, det behövdes xD
 
Har lagat mig lite mat med, kyckling med bakpotatis och någon thaisås med wookgrönsaker i? Låter ju inte som en helt perfekt kombination egentligen men blev riktigt gott!!
 
Hepp får väl se vart dagen tar mig nu? Kaffe står iaf på schemat! Tänkte ut och svira i Skövde ikväll men kanske bojkottar det, satsar på fredag och lördag istället!;) Töreboda festivalen ju!! Men ack så dyrt det blir? Buss, dricka och inträde för två dagar blir typ 1300:- ??! Vet att Annelie och Marita ska ut i Skövde imorgon, billigare och lika kul;D Har inte bestämt helt än som ni kanske märker, men snart måste jag bestämma mig!!
 
Imorgon kommer Frida hit!! Hon ska rida ut på Vivre och jag ska köra Haldor^^ Fett najjs blir det iaf:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0