God natt^^

Ska sova strax, hade tänkt ha lite Harry Potter maraton så åkte till hörnebo för att hämta syrrans externa... Det va ju bara det att jag bara såg en sladd till den och det skulle visst vara två! Så orkade åka dit en gång till xD

Imorgon ska ja sova tills jag vaknar, blir nog inte så länge? Brukar vakna i hyffsad tid xD sen rida och så ska jag äta middag och sen!!! Blir det popcorn och Harry Potter;D

Köpte naturdiet idag, så att jag får lite hjälp med att få bort de sista kilona! Inte långt kvar nu, tyyyppppp:)
Btw så har jag bestämt mig för att jag måste lära mig att äta popcorn! Tycker det är lite små äckligt, men så himla mycket bättre än chips!!! Det är verkligen inte mycket fett/kalorier i popcorn, chips är det ju massa xD

Ne, har en brummandes tikki liggandes på magen! Ska klappa och pussa lite på henne och sen soooovaaaaa:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0