Guten morgen!!:D

Ja måste cykla till Johanna om typ en kvart, men har liksom inte riktigt gått upp än xD har nämligen en katt som gillar supermys på morgonen!! Tihi, hon e så sööööööt!!!!!
Ska dricka lite kaffe och sen cykla upp till Vivre, så ska jag rida:) sen ska vi kanske cykla till Amie med, om Johanna skulle rida:)

Ikväll blir det full moon party på husaren!!! Wiiieeeeeeee verkar som att bästaste Annelie kommer hit<3!!! vet dock ingen skjuts hem än?:S

Igår kväll ägnade jag mig åt att göra en budget! Tog ca två timmar xD har ju så mycket som behöver köpas, så gjorde budgeten på lönen som kommer nu och skatteåterbäringen:D tror jag tänkte på allt?:) eller just det ja, telefonräkningen glömde jag, men annars så!!!;)

Hepp får nog faktiskt knuffa undan min mysiga kisse! Nu är deg bara sju min kvar tills jag ska cykla juuuuuu:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0