Busy day tomorrow!!!

Blev massa tjöt med goaste emma<3 så himla länge sedan vi träffades nu!! Saknar henne:/

Hepp, vet ärligt talat inte hur jag ska få ihop morgon dagen? Har nämligen lovat mig själv att jag ska åka till tippen... Meeen har dykt upp massa andra saker:S
Släppa ut hästarna, åka med Johanna till ett ställe 8:45, ev vaccinera Vivre, åka till skövde och köpa nya jobbskor och vetekli ! Sen ska jag vara hos frissan halv fyra? Och halv sju senast måste jag vara hemma hos familjen och fira min födelsedag! Ska även hinna köpa glass och maränger till det med?
Hinner ju inte ens äta middag????:S

Sova nu och tänka på saken, ska inte gå upp innan sju iaf, det har jag bestämt!! xD är ju trots allt ledig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0