Goder kvällen!

Smått deprimerad förut när jag såg att regnet öste ner när jag slutat jobba:/ meeen det slutade ju sen som tur e xD fick lite inspiration när tjejerna i grannstallet kom ridandes förbi barbacka! Såååå jag la på ett tunt täcke (måste ha något att hålla mig i, plus att hon blir för hal annars) på Vivre och svingade mig upp xD red visserligen bara runt på gårdsplanen och sen en pytte bit på vägen. Men nu har jag iaf ridit barbacka utomhus på henne!:D trav och skritt och några ofrivilliga galoppsteg, ha ha ha!! Hon e så söt!

Har redan lagt mig i sängen, är skit trött!! Imorgon måste jag till banken, lär ju ta halva dagen i deras tempo!!:O får se vad jag hinner med för några mer nyttigheter! Första etappen blir i vilket fall att släppa ut hästarna, kanske rida en sväng med:)

Typ bildbevis från dagen;
Eller inte tydligen, har försökt massa gånger men går ej ladda upp skiten, får. Försöka imorgon:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0