Hmmmm

Hmmm kan inte rida imorgon:/ ridhuset är upptaget mellan 17-21.30, blir lite sent.. Och jag är inte hemma från jobbet förrän typ sex? Är väl mörkt då, eller?? Är det ljust ute rider jag såklart, annars får hon la stå. Vivre har ju gått tre-fyra dagar i rad nu så gör inget för dens skull iaf, känns bra:)

Ligger i soffan och funderar på om man ska äta någon kvällsmat kanske? Va typ 6,5 timmar sedan jag åt nu xD får nog bli en tallrik flingor å fil, eller så lägger jag mig?? Ha ha världens i-lands problem jag har!!

Hepp hörs la imorgon, om jag inte får någon fundering innan jag somnar^^

Skrev detta inlägg för nästan en timme sen, internet va dumt men nu så!:D

Duktig häst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0