Idag är det ingen vanlig dag..

För idag är det jessicas födelsedag! Hurra hurra hurraaaaa!!!!;D

Sitter hos frissan nu!!:D

Idag har jag hunnit med det mesta iaf:) köpt skor, vetekli, tvättat och diskat, handlat glass och maränger till ikväll:)

Lekt med bästaste johanna oxåååå:D:D. Och nu sitter jag här med färg i huvudet:) ska klippa upp håret rejält, är tänkt, så jag och Johanna ser lika dana uuutttt xD

Nu efter frissan ska jag åka hem till mamma och pappa! Farmor och farfar kommer dit med så ska vi fira mig^^ blir att äta goda smörgåsar med massa röror på och sen mina maränger;) fett najjs!!

Omg johanna berättade massa vad som hänt på big brother i veckan som jag missat, herrrree guuuuud jag måste verkligen se det!!!:D

Liten bild jag gärna bjuder på;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0