Melodifestivalen och lite funderingar:)

Först och främst! Heeeelt rätt att loreen vann!! My favorite sen länge;)
Kvällens startfält var väldigt starkt, många bra låtar!:D

Sen är det ju det här med att blogga. Hur ofta ska man skriva, vad ska man skriva om och hur personlig ska man vara? Det är ju någonting som faktiskt är helt upp till en själv? Jag bloggar ganska allmänt om saker och ting, om vad som händer i mitt liv, passar mig bra! Ibland sticker jag in ett inlägg som är lite mer personligt och tankefullt, mina funderingar helt enkelt!
Jag vill inte att alla ska veta precis allting om mig, om allt för "personal stuff". Detta är en offentlig dagbok för mig, tycker det är kul att olika personer läser:) men det är ju just det att man inte vet vem/vilka som läser? Ibland har man lust att skriva vad som händer på jobbet, om man är lite på snekant med någon och vill vädra ut sig. Men det går ju inte! Då blir det ett jäkla liv, och det är lite tråkigt... Det är ju självklart att det är andra saker med, sånt man "inte kan skriva", detta var bara ett exempel, är väl bäst att tillägga;)

Hmmm dumt att jag inte vet om det går att göra tidsinlägg från ajjfåånn?? Får ofta lite idéer om vad jag ska skriva om, typ tio på en gång som skulle resultera i långa inlägg, inte optimalt att slänga ut allt på en gång???!

Bild från slutet av ridpasset i fredags:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0