Natti natti

Ligger i min sköna säng nu och ska sova! Stängningen har gått bra idag med, var en del folk ikväll men vi är ju grymma så.... He he;)

Imorgon finns det att göra så det räcker och blir över för mig! Får se vad jag mäktar med!!:S ett par saker som jag vet att jag hinner göra och måste är:

Luncha hästarna och mocka
Åka till systemet och Ica
Plocka upp lite i vardagsrummet
Hämta datorn och mina presenter i hörnebo
Åka med och bli sminkad och fotad med bästaste johanna^^
leka med Annelie och Marita på kvällen:D

Tror att det räcker för imorgon som det e va? Känns som att det e dumt att tränga in fler saker xD

Hepp ställa klockan då kanske?:P slänger in en bild oxå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0