TJAAA TJAAAA

Det var en trevlig kväll igår:) Mysigt att bara sitta och bli lite småfulla och snacka om allt möjligt, med bästaste tvillingarna! Annelie och Marita <3
Som vanligt när jag tror att jag ska ha sovmorgon vaknar jag tidigt och kan inte somna om!:O Började dagen med att kolla på den senaste twilight filmen:D Chips och cola zero till frukost xD Meeeen beslutade sen att det inte var så bra, så fick bli lite fil och flingor med!
Har åkt till systemet en vända, fem min innan det stängde såklart, shoppade lite öl och cider tills ikväll;P har städat med, så nu är diskmaskinen igång! Alla burkar/flaskor från gårdagen är ursköljda och står på balkongen. Dammsugit hela lägenheten och torkat av bordet och diskbänken^^ Och nu ligger jag här i soffan!:)

Imorgon ska vi börja riva ner tapeterna! Eller jaaa, fanns ett smidigare sätt, pappa har köpt någon slags kniv, så bara att skära ner skarvarna och spackla där det behövs! Sen är det bara att slänga upp tapeten:D

Heppssss dra till stallet strax, rida lite på gärdet eller longera? Hmmm var ganska länge sedan jag longerade, hon skulle behöva det. Ska ju göra det en gång i veckan typ, istället för ridningen. Bara för att spara på hennes rygg, så hon orkar arbeta igenomsig i formen. Men inte lika viktigt nu, har ju försvunnit några kilo från mig nuuuu;P Och är på väg ner ännu merrrraaaa:D:D LOVELY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0